piątek, 16 lutego 2018

Ot, tak sobie...

Taki obraz znalazłam w Internecie.
Jest proponowany do kuchni między górnymi, a dolnymi szafkami. Jest piękny!
A to obraz , kopia, która wisi w mieszkaniu mojej siostry. Też żurawie!
To kopia obrazu Józefa Chełmońskiego "Odlot żurawii".
Już z utęsknieniem czekam na przylot moich ptaków. Przez ostatnie trzy wiosny udawało mi się je fotografować, są bardzo płochliwe, ale piękne!
Spodziewam się ich już w lutym. Przylatują około piętnastego. Żerują na polach po kukurydzy,  a takie właśnie mijam jadąc do pracy! 
Przylecą żurawie, przyjdzie wiosna! 
Dam znać!


23 komentarze:

  1. Też nie mogę się doczekać wiosny.
    Może dlatego, że ta zima jest taka nijaka.
    Trzymajmy się.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz niech zima nie wraca!
      Byle do wiosny!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Obydwa piękna, ale ostatnio kręci mnie minimalizm, więc wybrałabym pierwszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się spodobał. Jest dziełem komputerowym.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Faktycznie, ten pierwszy obraz jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest super.
      Mam bzika na punkcie żurawii. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. w mojej niedalekiej okolicy już są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jesteś szczęśliwa, możesz je obserwować! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. u mnie już są, były w styczniu......a ten górny obraz piękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz więcej okazji niż ja obserwować przyrodę. Zazdroszczę.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. na mazurach już sa żurawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś bacznie przyglądałam się polom w drodze do pracy. Nie ma! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Pierwszy obraz jak grafika japońska. Ja nigdy nie widziałam żurawi na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie ma w Twojej okolicy mokradeł, żurawie to lubią.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Dostałam cynk, 13 lutego, że "żurawie już sie dro", i właśnie z okolic bagienno-mokradłowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w mojej okolicy, na nadnoteckich łąkach, też już są? Nie ma ich na polu, które co roku obserwuję! Codziennie ich wypatruję! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Bardzo malownicze ptaki, te żurawie. Pierwszy obraz piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Piękne i tak dostojnie się poruszają!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Pierwszy obraz jest cudowny.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Między górnymi a dolnymi szafkami? O tempora, o mores! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ten obraz szukając propozycji na remont kuchni.
      Nie powiesiłabym go w tak "przyziemnym miejscu!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Hahah...oh, nie, nie, ja bym pewnie powiesiła:-) Rozbawiła mnie tylko myśl, że co niektórzy artyści zeszliby na zawał, gdyby usłyszeli, że ich dzieło jest proponowane jako wypelniacz przestrzeni pomiędzy szafkami:-)))))

      Usuń