sobota, 17 marca 2018

Ocieplić weekend!

To moje kolczyki na wiosnę! Są piękne. Przez lata krępowałam się je nosić, bo mało poważne. Tej wiosny postanowiłam się cieszyć nimi!
Na moim oknie kwitną już szafirki. O dziwo, są białe!
Dziś klienci rozpieścili mnie bukietem róż! Oniemiałam.

Wieczorem jestem z KM zaproszona do lokalu (nie byłam tam nigdy) na imieniny Zbigniewa. Bardzo lubię solenizanta i jegjo żonę. Będziemy tylko we czworo. Nacieszymy się rozmową.
I tak oto mroźny i wietrzny dzień marcowy zda się cieplutki i przyjazny.

29 komentarzy:

  1. Bardzo to wszystko miłe - baw się jak najlepiej i ciesz się życiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za serdeczności, było miło. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. no co Ty, są bardzo super.....miłej zabawy, cudownych rozmów....

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przebudzenie ze snu zimowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało poważne? skąd, wiosenne jak najbardziej!
    takie drobiazgi czynią życie znośniejszym:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By życie było radośniejsze, będę nosiła. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Kolczyki są piękne! Sama bym chętnie takie założyła. A tymczasem życzę cudownego wieczoru dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś nie nosić tak ładnych kolczyków! Kolczyki dzielą się tylko na ładne i brzydkie, oraz na lekkie i ciężkie, które niszczą z czasem małżowinę, więc nosi się je sporadycznie.
    Życzę miłej zabawy. W moim odczuciu takie kameralne spotkania są najmilsze!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy podział kolczyków! Więc te są ładne? I na pewno lekkie.
      Spotkanie było miłe. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Te kolcyzki sa doskonałe, a na wiosnę już bardzo czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są urocze, mam nadzieję że pasowały do kreacji wieczornej w restauracji. Kiedy się lubi ludzi, z który się spędza czas, powinno być miło, mam nadzieję, że w Twoim przypadku tak było. Pozdrawiam serdecznie i żałuję, że mnie nikt nie ofiarował wiosennego bukietu(chociaż akurat róże lubię najmniej ze wszystkich kwiatów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Iwono! Muszę Cię rozczarować, imieniny były w pizzerii, a mój strój tylko trochę odświętny! Ale ważne, że było miło.
      Oj, będziesz i Ty miała kwiaty i to takie jak lubisz!!! Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
    2. Pizzeria to też lokal, a każdy ma swoją definicję odświętności. Tak jak zauważyłaś, najważniejsze, że było miło. Masz rację już niedługo, bo 23 maja będzie okazja, abym otrzymała kwiaty. Zanim jednak to nastąpi przyjmij życzenia spokoju, zdrowia, uśmiechu i radości z rodzinnych spotkań a związku z Wielkanocą. Uściski.

      Usuń
  9. Właśnie my, Wiekowe Damy czyli 50+, nie musimy się nosić poważnie, mamy się bawić, cieszyć i radować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z tym zdaniem zgadzam się wyjątkowo!!!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Już po weekendzie, ale z przyjemnością przeczytałam.
    Uwazam, że zawsze kobiety powinny dbać o siebie i ubierać się atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, jestem też tego zdania! Dziękuję, że zajrzałaś do mnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyszłam z rewizytą :)
    Kolczyki bardzo mi sie podobają i uważam, że niepotrzebnie się krępowałaś, na wiosne są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolczyki piękne kurcze tak teraz sobie pomyślałam ze ja chyba nosze mało poważne bo motylki a był czas ze i muchy takie fajne tylko jenen zgubiłam :( no i żółwiki nosiłam
    kurcze ja to dopiero mało poważne nosiłam


    a szafirki no jakoś mało szafirowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałaś mnie! Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Kolczyki piękne i jak najbardziej wiosenne i szkoda, że tak długo się marnowały :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczywały sobie, a teraz się nanoszą, aż im się znudzi! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Co to znaczy, że mało poważne? A jak wyglądają takie poważne kolczyki? Mają trwałą i beret z moheru ? Noszą krawat? I kiedy zacząć nosić te poważne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważne, rozumiem klasyczne.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
    2. Pytałam, bo ja kompletnie nie jestem w temacie. Założyłabym, bez względu na to czy klasyczne, czy nie. Wystarczy, że takie ładne...:-))

      Usuń