czwartek, 19 kwietnia 2018

A miało być inaczej!

Sobota, nareszcie po pracy!!! W planach dłuższe spacery! Jeszcze zrobiłam kilka zdjęć cybulicy syberyjskiej, która w mojej okolicy ściele się jak dywan.
Jeszcze zachwyciły mnie kwitnące czeremchy! Było cudnie!
No i w takich okolicznościach przyrody dopadło mnie znienacka przeziębienie!!!
Dziś już czwartek,cztery dni przeleżane w łóżku!
Czuję się zdrowsza, już jestem w pracy. Dziś tak pięknie! Wyszłam na króciutki spacer, by podziwiać ukwiecone trawniki!

Szafirki z białymi tulipanami - śliczne!


9 komentarzy:

  1. Jak to mówią, my planujemy, wychodzi jak wychodzi, ale ważne, że już Ci lepiej:-)
    Wiele osób sie teraz przeziębia, bo pogoda zdradliwa.
    Pięknie wszystko kwitnie, aż nie chce sie wracać do domu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda pora roku ma swoje własne, niepowtarzalne piękno.

    OdpowiedzUsuń
  3. bo wiosna jest najpiękniejsza, zdrówka życzę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna i piękna wiosenna pogoda lecz zdradliwa i łatwo złapać jakąś infekcję. Szybkiego powrotu do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich łanów cebulicy syberyjskiej nie widziałam jak żyję, wyglądają przepięknie, jakby niebo spadło na ziemię. Czeremcha u nas już przekwitła, pod drzewami biało jak śnieg.
    Też kicham kaszlę i smarkam ale na szczęście coraz lżej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę i pełnego zachwytu wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna to wielce zdradliwa pora roku, wszelkie wirusy ja uwielbiają. Polecam Ci szczerze duże dawki witaminy C, najlepiej 1000mg dziennie, w postaci roztworu (są tabletki musujące z ta dawką wit.C) przez najbliższe 2 tygodnie, bo musisz się "odrestaurować" po tej chorobie.
    I dużo zdrowia i uśmiechu Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urokliwa (ta) Twoja ścieżka bratkowa, jak dobrze, że możemy się wymieniać spostrzeżeniami (zauważeniami)... W tym roku, no cóż... chyba... gapa ze mnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenne zdjęcia .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń