poniedziałek, 19 listopada 2018

Już dobrze...

Aż nie chce mi się wierzyć, że od lipca urządzałam się tu! Ale już dobrze...
Jest ze mną dzbanuszek, którego historię opowiadałam pewnie rok temu. To ten, niebieski w białe kropki.
Jest moja ukochana szklana szafka, zawsze była ze mną! To jest pierwsza zapłata mojej mamy za pracę w szkole, a ja w tejże szkole, na strychu, urodziłam się!
Są ze mną moje drobiazgi, książki i ulubiony bufet Art-Deco.
Nad stołem tak jak dawniej wisi mój ulubiony obraz z kwiatami jabłoni, oświetla go lampa z koralikami.
Mam też tu mini biurko, a nad nim zegar! Oby odmierzał same same dobre godziny.
Jestem szczęśliwa!

31 komentarzy:

  1. I niech to szczęście nigdy Cię nie opuszcza....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i przytulnie:-)
    Niech szczęście będzie z Tobą zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem u siebie!!! To osiągnąć było dla mnie trudne! Dziękuję za serdeczności! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Swojsko i miło, tez mam czerwony laptop:-)
    Samych szczęśliwych chwil zatem i nieustającej pogody ducha:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa! Łączy nas kolor? Jeszcze coś! Też teraz jestem z kujawsko-pomorskiego! Trzymajmy się!!! Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wzruszające, pamiątkowe robiazgi tworzą atmosferę szczęśliwego domu.
    Oby Ci się tam wiodło.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby mój dom był szczęśliwy!!!
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  5. No ... a już myślałam, że nie możesz wygramolić się spod kartonów czyli Witaj w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! "Wyjść" z kartonów było bardzo trudno!!! Udało się! Dziękuję za miły wpis. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  6. A nie mówiłam, że wszystko będzie dobrze? Cieszę się, że już zakończyłaś meblowanie się, a najważniejsze, że czujesz się w nowym miejscu szczęśliwa- I NIECH TAK TRWA PO WSZE CZASY!!!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty pomogłaś mi przebrnąć przez przeprowadzkę!!! Dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  7. u mnie przeprowadzka jeszcze przedemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze nie bój się nowych wezwań.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Bo bliskie sercu przedmioty tworzą atmosferę w domu, nadają mu styl i klimat. Historię dzbanuszka pamiętam :). Pamiątka cenniejsza niż złoto.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda!!!
    Trochę jestem za drobiazgowa, ale udało się wszystkie drogie sercu rzeczy umieścić w nowym miejscu!!!
    Dziękuję, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Historii dzbanuszka nie czytałam, ale on sam prezentuje się bardzo " młodzieńczo ". Stylowe meble i dodatki(lampa, zegar) nadają mieszkaniu indywidualny charakter i klimat. Gratuluję wytrwałości w dobrnięciu do finiszu. Opłacało się, bo miło popatrzeć, a cóż dopiero żyć tam. Pozdrawiam serdecznie z nutką zazdrości, że mnie się nie chce dokonać remontu, choć najwyższa pora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Chwilami sama się dziwię, że dałam radę to wszystko ogarnąć!!! Muszę przyznać, że dużo zawdzięczam KM. Było chwilami ciężko, ale teraz jestem szczęśliwa! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  11. Niesamowite wnętrze i pięknie opisane

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne i ciepłe wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze się tu mieszka! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  13. Piękne, klimatyczne, przytulne wnętrze a najważniejsze, że czujesz się szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne przytulne miejsce .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że zajrzałaś!!! Bardzo serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Wspaniale, że zabrałaś ze sobą ulubione, ważne dla Ciebie przedmioty. Jesteś szczęśliwa - to cudownie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne dzbanuszki. Tak swojsko u Ciebie. Naprawdę super .

    OdpowiedzUsuń