piątek, 2 sierpnia 2019

Podróżując...

Podróżując po okolicy trafiliśmy do Chełmna.
Chełmno to kolejne miasto, które zauroczyło mnie na długo!!!
Powyżej ratusz na Rynku.
To też część Rynku w Chełmnie.
W którą uliczkę spojrzeć, tam pięknie!
Przekraczając Wisłę wjechaliśmy do Grudziądza.

Główna brama na Stare Miasto.

Stare spichlerze.
 Od strony Wisły też urokliwe, ale nie sfotografowałam.
A to ułan z dziewczyną. Piękna para w tańcu.
Spichlerze zbożowe od strony miasta.
Wzdłuż spichlerzy idziemy ulicą pełną kwiatów, a na ławeczkach lub schodkach można przysiąść.
Ruiny zamku w Grudziądzu.
Bulwary nad Wisłą, w oddali widać most na Wiśle.
Pięknie,
" piękna nasza Polska cała".

7 komentarzy:

  1. To prawda:-) Polska jest piękna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż znaczą moje fotki w porównaniu z Twoimi artystycznymi zdjęciami z Turcji!
    Pozdrawiam i dziękuję za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba miasta odwiedziłam, gdy spędzałam lato w Borach Tucholskich, mieszkałam wtedy w Grzybku koło Osia. I,jak widzę, oba miasta wypiękniały- podejrzewam, że dzięki funduszom Unijnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że znasz te okolice, które ja dopiero poznaję. Masz rację, to fundusze unijne pomogły rozkwitnąć miasteczkom. Podziwiam też serdeczność i dbałość o miasteczka, wszędzie czyściutko i kolorowo!
    Pozdrawiam serdecznie i biegnę zajrzeć do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano piękna :) Byłam w Grudziącu jakiś czas temu, ale niestety zimą więc zbyt dużo nie zwiedziłam bo szybko się zrobiło ciemno i nici z widoków... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że latem wszędzie jest piękniej. Może skusisz się jeszcze raz odwiedzić Kujawy?
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  6. Chełmno zaskoczyło mnie swoim klimatem na zdjęciach. ;)
    Zapraszam do mnie http://w-swiecie-kultury.blogspot.com/
    Rozpoczęłam projekt GoGirls!, który ma stać się przestrzenią w sieci dla młodych dziewcząt, pozbawioną hejtu i tabu, z ważnymi tematami. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wpierać projekt ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń