sobota, 12 sierpnia 2017

Rozrywkowo.

Dziś wybieram się na urodziny siostry. Urządzamy je na działce brata. Te ogrody działkowe są blisko, prawie w śródmieściu.
Będzie całe rodzeństwo w komplecie.
Oprócz życzeń i prezentu przygotowałam smaczną niespodziankę. Pieczoną karkówkę i sałatkę ryżową z kurczakiem.
Dziś się ochłodziło, będzie bez opalania, ale na pewno przyjemnie.
KM stwierdził, że nic z moich dań mu nie będzie smakowało. Nawet nie degustował! Nie to nie! Mam nadzieję, że inni goście rozsmakują się w moich potrawach.
Pędzę stroić się działkowo!

9 komentarzy:

  1. Mnie by smakowało:), miłego spotkania życzę. A w co się stroisz działkowo?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zapowiada sie miła sobota! sałatkę z kurczakiem chętnie przygarnę :-) U nas po masakrycznej burzy wreszcie można oddychać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrej zabawy i wszystkiego najlepszego dla siostry! A potrawy wyglądają smakowicie i tańczą na talerzach:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karczek przekąszę a sałatkę połknę.....dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego dla Siostry. Fajnie, gdy jest tak rodzinnie. Nie wiem kim jest KM, ale zachował się nieelegancko, tak źle oceniając Twoje starania. Od kilku lat moja siostra zamiast prezentu zawsze przynosi mi słodycze do kawy(imieninowej lub urodzinowej), bo wie że mam problem w tym względzie. Mój syn o życzeniach dla mnie zawsze pamięta(choć od niedawna) ale o poczęstunku dla gości zapomina. Jestem mięsożerna, więc pieczona karkóweczka jak najbardziej, a sałatkę pozostawiłabym innym biesiadnikom. Mam nadzieję, że zabawa była przednia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że impreza świetnie się udała, a Twoimi specjałami wszyscy się zajadali. Mi na wyobrażenie ślinka cieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka ryżowa z kurczakiem?Ja dodaje jeszcze orzechy,migdały i ananasy.Zresztą każdy ma swój wypróbowany przepis

    OdpowiedzUsuń
  8. Założe się że innym gościom smakowało na pewno! A faceci się znają, nie ma co dyskutować czasem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieczona karkówka z sałatką z działkowych pomidorów, ogórków i cebuli - mniam.
    Moje stroje działkowe są luźne i wygodne

    OdpowiedzUsuń