poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Nad morzem i między jeziorami.

Plażowanie, spacery i zwiedzanie okolicy zajmowało mój czas.
Między jeziorami Gardno i Łebskie jest wioska Smołdziński Las. Malowniczo tu i cichutko.

Tu trafiliśmy na włoską restaurację Trattoria Ricardo.
Trudno określić co bardziej urzekło mnie w tym miejscu! Pyszne jedzenie, cisza, kultura i ład, uśmiech i ciepłe spojrzenie właściciela, spokój?

A może obrazy artysty malarza Jacka Frackiwicza? Pełne witalności, krzyczące kolorami? Jestem pod wielkim wrażeniem tego malarstwa!
A co tam jadłam? Polędwiczki w sosie kurkowym, a na deser tiramisu.
Oj, szkoda, że moje mini wakacje już się skończyły!
Ps. Zdjęcia znalazłam w Internecie. Dziękuję.

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Było naprawdę pięknie! Pozdrawiam i dziękuję za wizytę.

      Usuń
  2. Byłam tam kilka lat temu, mieszkaliśmy w wielkiej przyczepie kempingowej typu holenderka, tylko tej restauracji wtedy jeszcze nie było. Bardzo podobała mi się także miejscowość Kluki i tamtejszy skansen.
    Tam jest po prostu bajecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę! Też myślimy o agroturystyce w tym miejscu. Tam mnóstwo prawdziwych turystów, najwięcej rowerowych. To naprawdę magiczne miejsce.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Za rok znowu wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze lato trwa, ale ranki i wieczory chłodne. U mnie w północnej Wielkopolsce mało było upalnych dni.
      Pozdrawiam i dziękuję za wizytę.

      Usuń
  4. obrazy bardzo przypominają mi Picassa z jego wczesnego okresu :) a polędwiczki uwielbiam... ostatnio konsumowałam w sosie borowikowym z zapiekanymi ziemniaczkami, pychotka! :) Moje wakacje też już dobiegają końca,niebawem wyjazd do pracy, ale zdążyłam nałapać mnóstwo ciepłych chwil i wspomnień na kolejne tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Twoje akumulatory też naładowane!
      Obrazy rzeczywiście wydaje się, że nawiązują do kubizmu.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  5. Co do obrazów to bardziej przemawiają do mnie dzieła minimalistyczne w kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że u Frackiwicza barwy są wyraziste.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Smołdziński Las ... obóz harcerski w 1987 ... piękne wspomnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je pielęgnować. Warto jeszcze raz tam pojechać!
      Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Byłam tam bardzo dawno temu. Tak dawno, że już nie jestem pewna czy tam byłam. To oczywiście żart.
    Cieszę się, że przyjemnie spędziłaś swoje mini-wakacje.
    :-)
    stokrotkastories.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tam być jeszcze raz. Masz artystyczną duszę, spodoba Ci się!
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  8. Nie byłam tam, ale z Twojego opisu i komentujących wynika, że szkoda. Może kiedyś
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tam zajrzeć. Mało jest miejsc cichych nad morzem. Cicho tam, ale nie nudno!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Urzekła mnie kuchnia. Obrazy nie przemawiają do mnie. Miło spędziłaś wakacje, że troszkę ci zazdroszczę. Pozdrawiam :)
    ps. jak wejdziesz na mój blogspot, kliknij pod komentarzem i zobacz jakie są opcje komentowania. Jest URl, czyli możność wpisania swojej strony bloga... obojętnie jakiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miejsce ma coś magicznego w sobie, choć jest tam zwyczajnie.
      Nie mam żadnych kłopotów z komentowanie Twoich notek.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Miło się patrzy na takie sielskie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "wakacyjnych okularach" wszystko jest cudne! Ale tam naprawdę było sielsko-anielsko!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Wreszcie piękna, hojna, dorodna i powabna Kobieta a nie te chude i kościste idolki młodzieży. Mnie przypominają obrazy Gauguina z polinezyjskiego okresu, te soczyste kolory, ten triumf kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Ta krągłość na obrazach ma wiele uroku.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń